To byl rok 2015

01.01.2016 22:18

Tento rok se toho událo mnoho. Začal jsem konečně pořádně trénovat, vyzkoušel jsem co všechno vydržím a kupodivu jsem se začal i lepšit ve svých výkonech. Nemohu zapomenout na Run Tour v Budějovicích, kde jsem během 10-ti kilometrů zažil snad všechny druhy počasí, od krásného slunce počínaje až bodavou sněhovou vánicí konče. Nejparnější půlmaratón, co jsem kdy běžel a konečně i první horský půlmaratón na Lipně, kde jsem si sáhl doslova až na dno. Naprosto jedinečný závod Vltava Run, který na každém jeho účastníkovi zanechal stopy, které se jen tak neztratí. Prostě byl to rok splněných výzev a já jsem rád, že zejména moje rodina mi v mém snažení byla vždy tou největší oporou. Díky všem, kteří mi umožnili běhat...........:-) Šťastný a veselý běžecký rok 2016